پنجمین همایش علمی مدیران با موضوع کنترل و اطفا حریق

پنجمین همایش علمی مدیران با موضوع کنترل و اطفا حریق

همایش علمی و آموزشی مدیران که پنجمین دوره خودش رو میدید برای مراکز بازتوانی و اقامتی در استان فارس با موضوع اطفا و کنترل حریق توسط موسسه حفاظتی مراقبتی امین حفاظ میهن و نظم آوران حافظ پارس صورت پذیرفت. جناب آقای دکتر هادی دانش پرور در این همایش حضور به عمل رساندند و با صحبت‌های ظریفی که انجام دادند سطح آگاهی مردم رو بالاتر بردند. #فضای‌کمپ 

عناوین مقاله
پنجمین همایش علمی و آموزشی مدیران مراکز اقامتی و بازتوانی استان فارس
حفاظت از همایش

همایش علمی و آموزشی مدیران 

مدیر کل بهزیستی استان فارس در پنجمین همایش علمی و آموزشی مدیران با موضوع کنترل و اطفا حریق شرکت کردند. ایشان مهمترین رکن در ارتقا کیفیت رو در این همایش ارائه آموزش‌های تخصصی مطرح کردند. نتیجه این آموزش‌ها اثربخشی اوها در گروه‌ها خواهد شد. محمد رضا هوشیار صحبت‌هایی در رابطه با چگونگی عملکرد سازمان بهزیستی ارائه کردند. جناب آقای هوشیار فرمودند که مراکز متعددی زیر نظر بهزیستی مشغول به فعالیت هستند که این سازمان رو در نقش یک سازمان حمایتی معرفی کرده‌اند. از جمله مراکزی که میشه به اونها اشاره کرد و نام برد مراکز ترک اعتیاد، درمانی، توانبخشی، اقامتی، و غیره هستند که هدف اونها کمک به اقشار مختلف افراد برای رهایی از مشکلاتشان است.
با توجه به اتفاق تلخی که در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد افتاد و آتش سوزی تلخی رخ داد در این همایش در این خصوص نیز صحبت شد. صحبت‌هایی در رابطه با گرمایش مراکز کمپ های ترک اعتیاد که باید مهم تلقی و جدی گرفته بشه. گرمایش مراکز کمپ های ترک اعتیاد باید به گونه‌ای باشد که مشکلات جانی در پی نداشته باشه. رعایت اصولی که باید آنها را دانست کمک بسیار بزرگی در جلوگیری از آتش سوزی خواهد شد.

حفاظت از همایش

اجرا پنجمین همایش علمی و آموزشی توسط موسسه های حفاظتی مراقبتی امین حفاظ میهن و نظم آوران حافظ پارس صورت گرفت. زمانیکه صحبت از امنیت میشه اون رو پیش شرط هر چیزی خواهیم دونست. کارکنانی که در یک مکان مشغول به فعالیت یا آموزش هستند در صورتی موفق به رشد خواهند شد که دغدغه‌ای در خصوص امنیت اون مکان نداشته باشند. موسسات حفاظتی مراقبتی به دلیل دریافت اخذ مجوزهای لازم از مرکز انتظام ناجا قادر خواهد بود که بحث امنیت همایش‌ها رو انجام دهد.

چرا ویلای سبز؟

کمپ ترک اعتیاد ویلای سبز بهبودی با سالیان سال تجربه در زمینه ترک اعتیاد در خدمت شما عزیزان است. مرکز ما از متخصصین عالی و درجه یک در زمینه ترک اعتیاد بهره می‌برد. مشاورین مرکز ترک اعتیاد ما در صورتیکه سوالی از آنها بپرسید راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند داد.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up