مراسم شب یلدا در ویلای سبز

روزها به سرعت در حال سپری شدن است. با یک چشم به هم زدن شب یلدای سال هزار و چهارصد و یک هم از راه میرسد. شبی که جایگاه و ارزش ویژه‌ای در میان هموطنان و حتی ایرانیان خارج از کشور دارد. شب چله یا همان شب بلندترین و طولانی‌ترین سال یا شب نشینی مردم ایران کنار عزیزان خود برگزار میشود. جشنی که مردم ایران در این شب برگزار می‌کنند بسیار خاطره انگیز و خاص رقم می‌خورد. چرا که آیین‌ها و سنت‌های جذابی را به جا می‌آورند.
ما نیز به رسم همه ایرانیان، مراسم شب یلدا در ویلای سبز بهبودی (بهترین مرکز کمپ ترک اعتیاد شیراز) را برگزار نمودیم. البته با دعوت از سرکار خانم عثنی عشر (معاونت محترم پیشگیری اداره کل بهزیستی استان فارس)، جناب آقای محمد حبیبیان (رئیس دفتر پیشگیری اعتیاد استان فارس)، جناب سروان مسیح باقری (فرمانده محترم پاسگاه بیدزرد)، و همکاران ایشان مراسم رنگ و بویی دیگر به خود گرفت. #ویکی‌پدیا

مراسم شب یلدا در ویلای سبز

مراسم شب یلدا در ویلای سبز

ابتدا مراسم رقص و پایکوبی در این شب بیاد ماندنی توسط مقیمان محترم مرکز ویلای سبز بهبودی برگزار شد. در ادامه از این عزیزان با انواع میوه‌ها و شیرینی‌های مختلف و همچنین شام مخصوص شب یلدا پذیرایی به عمل آمد. سرکار خانم دکتر عثنی عشر اولین سخنران این مراسم بود. معاونت محترم پیشگیری اداره کل بهزیستی استان فارس از مدیریت مرکز ویلای سبز بهبودی جناب آقای دانش پرور بخاطر برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر به عمل آورد. سپس مقیمان محترم مرکز ویلای سبز بهبودی را مخاطب قرار دادند. ایشان راجع به فواید ترک اعتیاد و بازگشت به زندگی برای این بزرگواران سخنانی کردند. در پایان به تمامی مقیمان قول دادند که بهزیستی استان فارس در تمام عرصه‌ها منجمله کاریابی، درمان موفق، و خدمات پس از درمان این عزیزان را تنها نخواهند گذاشت.

مراسم شب یلدا در ویلای سبز

جناب آقای محمد حبیبیان

پس از ایشان جناب آقای محمد حبیبیان، مقیمان محترم حاضر در جشن را مخاطب قرار دادند. ایشان در رابطه با دولت و کارهای آن صحبت کردند. بنا به اظهارات ایشان: دولت محترم و کریمه جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را می‌کند که انشاالله روزی برسد که این بلای خانمان سوز از بین مردم ما به صورت کامل حذف شود. رئیس دفتر پیشگیری اعتیاد استان فارس ابراز امیدواری کردند که با بالا رفتن آگاهی و دانش مردم ایران، سالانه شاهد کاهش آمار ورودی به مراکز ترک اعتیاد بوده و خواهیم بود.

مراسم شب یلدا در ویلای سبز

جناب سروان باقری

در انتها جناب سروان مسیح باقری از مدیریت ویلای سبز بهبودی تقدیر و تشکر کرد. فرمانده محترم پاسگاه بیدزرد در خصوص برگزاری این آئین باستانی مخاطبین را ستودند. ایشان خاطر نشان کردند که نیروی انتظامی در خصوص جمع آوری و هدایت بیماران اعتیاد در سطح استان فارس دست به چه اقداماتی زده است. جناب سروان مسیح باقری اظهار امیدواری کردند انشاالله روزی خواهد رسید که دیگر در شهرستان شیراز معتادی نخواهیم داشت.

مراسم شب یلدا در ویلای سبز

در آخر جناب آقای اصغر دانش پرور صاحب امتیاز محترم مرکز ویلای سبز بهبودی (بهترین مرکز کمپ ترک اعتیاد شیراز) ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهمانان حاضر در این جشن و تقدیر و تشکر از مهمانان محترم در خصوص برگزاری هر چه با شکوه‌تر این آئین باستانی برای همه آرزوی سلامتی از خداوند منان مسئلت فرمودند.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up