کتاب درمان اعتیاد با سبک زندگی اسلامی | تالیف هادی دانش پرور

کتاب درمان اعتیاد با سبک زندگی اسلامی

کتاب درمان اعتیاد با سبک زندگی اسلامی تالیف جناب آقای دکتر هادی دانش پرور است که توی این کتاب در خصوص عوامل و زمینه های ابتلا به اعتیاد آموزش‌های لازم داده شده است. دکتر هادی دانش پرور پژوهشگر و درمانگر اعتیاد است و این کتاب رو با هماهنگی‌هایی که با انتشارات شاپرک سرخ داشته منتشر کرده است. تعداد فصول این کتاب 13 فصله که این 13 فصل به بررسی مبانی دینی اعتیاد و همچنین عوامل و زمینه های ابتلا به اعتیاد پرداخته است. در این کتاب در خصوص نشانه‌ها و عوارضی که اعتیاد میتونه برای یک شخص داشته باشه نوشته شده است. روش‌های درمان اعتیاد از جمله مواردی است که پرداختن به اون در این کتاب از اهداف والا در نظر گرفته شده است.  #فضای‌کمپ 

عناوین مقاله
کتاب درمان اعتیاد با سبک زندگی اسلامی هادی دانش پرور
عوامل و زمینه‌های ابتلا به اعتیاد

کتاب درمان اعتیاد

بیماری اعتیاد در این کتاب به عنوان یک بیماری چند بعدی در نظر گرفته شده است. اعتیاد از ناحیه اسلام نیز امری ناپسند مشخص شده که جناب دکتر دانش پرور به آیات مربوطه پرداخته و اونها رو تفسیر کرده است. روایات کمک کننده بزرگی در بسیاری از مسائلی هستند که روزانه با اونها سر و کار داریم. استفاده از آیات به تنهایی کارگشا نیست و باید به روایات نیز چنگ انداخت تا به نتیجه دلخواه رسید. اعتیاد به مواد مخدر تنها اعتیاد روی کره زمین نیست بلکه ما انواع و اقسام اعتیاد را در زندگی شاهد هستیم. اعتیاداتی که روزانه اونها رو انجام میدیم و این عوامل موجب پسرفت در زندگی ما خواهد شد (پنجمین‌همایش‌مدیران).

عوامل و زمینه‌ها

دکتر هادی دانش پرور اعتقاد داره که عوامل مختلفی در مبتلا شدن به این بیماری دخیل هستند. عواملی که ریشه دار هستند و ریشه‌های اونها میتونه ناشی از عوامل فردی، اجتماعی، و فرهنگی شخصی باشه که رو به مصرف مواد مخدر آورده است. بنا بر اعتقادات جناب دکتر این بیماری رو نمیشه تنها بیماری دانست که به جسم شخص مصرف کننده مرتبط است. این بیماری به روح شخص نیز ارتباط داره و حتما یک روانشناس کاربلد و حاذق قادره تا این مشکل رو برطرف کنه.

چرا ویلای سبز؟

کمپ ترک اعتیاد ویلای سبز بهبودی با سالیان سال تجربه در زمینه ترک اعتیاد در خدمت شما عزیزان است. مرکز ما از متخصصین عالی و درجه یک در زمینه ترک اعتیاد بهره می‌برد. مشاورین مرکز ترک اعتیاد ما در صورتیکه سوالی از آنها بپرسید راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند داد.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up