مصاحبه هادی دانش پرور در پنجمین همایش مدیران

مصاحبه دکتر هادی دانش پرور در پنجمین همایش مدیران

حادثه تلخ کمپ ترک اعتیاد لنگرود شرایطی رو به وجود آورد که ماحصل اون برگزاری پنجمین همایش مدیران مراکز اقامتی و بازتوانی استان فارس بود. آموزش‌هایی که در این همایش ارائه شد با هدف جلوگیری از بروز حوادث تلخ در ایام سرد پیش رو بود. مصاحبه دکتر هادی دانش پرور در پنجمین همایش مدیران رو داشتیم که مدیر کمپ ترک اعتیاد ویلای سبز از شرایط حاضر در کمپ صحبت‌هایی رو ارائه کردند.  #فضای‌کمپ 

عناوین مقاله
پنجمین همایش مدیران مراکز اقامتی و بازتوانی استان فارس
مصاحبه دکتر هادی دانش پرور در پنجمین همایش مدیران
مدیر کمپ ترک اعتیاد ویلای سبز

پنجمین همایش مدیران مراکز اقامتی و بازتوانی استان فارس

همایش به دلیل جلوگیری از اتفاقات ناگوارد در روزهایی که سرما به استخوان انسان نفوذ میکنه بگزار شد این موضوع رو از زبان آقای هوشیار بخوانیم. مدیر کل بهزیستی فارس بیان داشتند که میزان 71 کمپ ترک اعتیاد در استان فارس به فعالیت مشغول هستند و مشخصا کارکنان زیادی از این کمپ‌های در حال فعالیت آموزش‌های لازم در جهت مقابله با حوادث اینچنینی رو ندارند. خوشبختانه با برگزاری این همایش 100 نفر از کارکنان موفق شدند این آموزش‌ها رو سپری کنند. اونها آموزش‌هایی مبنی بر اجرای تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه برای آتش سوزی رو فرا گرفتند. (پنجمین‌همایش‌مدیران).

مصاحبه دکتر هادی دانش پرور در پنجمین همایش مدیران

جناب آقای دکتر هادی دانش پرور در خلال پنجمین همایش مدیران مراکز اقامتی در خصوص شرایطی که کمپ‌های ترک اعتیاد می‌بایست داشته باشند صحبت کردند. ایشان در رابطه با شرایط فعلی درمان در مرکز ترک اعتیاد ویلای سبز هم اطلاعاتی رو ارائه داشتند. دکتر دانش پرور گفتند که 160 نفر بیمار در قالب طرح 15 و 16 ستاد مبارزه با مواد مخدر در این مرکز به سر میبرند. این افراد در مرکز بستری و در حال درمان هستند.

مدیر کمپ ترک اعتیاد ویلای سبز

بیمارانی که در حال درمان در مرکز ترک اعتیاد ویلای سبز هستند از هیچگونه داروی آگونیست (اعتیاد آور) استفاده نمی‌کنند. این کار برای سلامتی خود افراد انجام میگیره. کار خوبی که در مرکز در حال انجام است بحث اشتغال افراد پاک شده است. افراد بدون هیچگونه وابستگی به مواد مخدر به جامعه باز خواهند گشت.

چرا ویلای سبز؟

کمپ ترک اعتیاد ویلای سبز بهبودی با سالیان سال تجربه در زمینه ترک اعتیاد در خدمت شما عزیزان است. مرکز ما از متخصصین عالی و درجه یک در زمینه ترک اعتیاد بهره می‌برد. مشاورین مرکز ترک اعتیاد ما در صورتیکه سوالی از آنها بپرسید راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند داد.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up