7 راه موثر برای ترک اعتیاد (2)

سلام و هزاران درود خدمات شما دنبال کنندگان عزیز. قصد داریم در این مقاله در خصوص 7 راه موثر برای ترک اعتیاد برای شما عزیزان بنویسیم.  مقاله قبل را به توضیح 3 راه موثر تخصیص دادیم. در این مقاله 4 راه موثر بعدی را می‌نویسیم. #مرکز

سومین همایش علمی و آموزشی مراکز بازتوانی استان فارس, 7 راه موثر برای ترک اعتیاد

7 راه موثر برای ترک اعتیاد

چهارمین راه مسئولیت پذیر بودن است. همانطور که مشخص است با مسئولیت پذیر بودن می‌توان کار درست را انجام داد. رهجو می‌داند که رفتارهای او چه تاثیر منفی بر سلامت روحی و جسمی اعضا خانواده و اطرافیان او می‌آورد. او ناخواسته به آنها ضربه وارد می‌کند. به همین دلیل بهترین کار اینه که خودش را در قبال خانواده و اطرافیان خود مسئول بداند. پاداش نیکی را با نیکی می‌دهند. وقتی اطرافیان ببینند که عزیزشان به راه درست پا گذاشته است. آنها نیز حمایت خود را به واسطه کارهای مختلف به او نشان خواهند داد.
پنجمین راه شجاع بودن است. شجاع بودن به شما کمک می‌کند که با استفاده از عزت نفس خود از ذلالت راهی یابید. شجاع بودن آیتم‌های زیادی را دارا می‌باشد. سعی کنید با مطالعه کردن آن‌ها را فرا گیرید.
ششمین راه غلبه بر ترس است. با غلبه بر ترس می‌توانید دست به هر کاری بزنید. ترس‌هایی که در زندگی دارید را لیست کنید و آرام آرام با تکرار و تمرین بر آنها پیروز شوید.
هفتمین راه حامی بودن است. تمامی افرادی که درگیر اعتیاد شده‌اند یا حامی بد داشته‌اند یا به دلیل نداشتن حامی به این راه کشیده شده‌اند. شما سعی کنید حامی خوبی برای اطرافیانتان باشید. حامی بودن برای دیگران باعث می‌شود که در آینده نیز از دیگران کمک بگیرید.

کمپ ترک اعتیاد ویلای سبز بهبودی با ارائه برنامه درست و دقیق در این راه به کمک شما عزیزان خواهد آمد. برای دریافت برنامه‌های دقیق با ما در تماس باشید.

حفاظت، مراقبت، و امنیت با امین حفاظ میهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up