شناسایی و انهدام باند مواد

فرمانده انتظامی هرمزگان امروز صبح از شناسایی و انهدام باند مواد مخدر خبر داد. سردار غلامرضا جعفری از تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب تشکر کرد. او اظهار داشت که تیم تکاوران پلیس موفق شدند یک باند قاچاق مواد مخدر رو با تلاش شبانه روزی و فعالیت‌های اطلاعاتی شناسایی و دستگیر کنند. تیم تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر سلسله فعالیت‌های خودشون رو در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ انجام دادند. باند قاچاق دستگیر شده قصد داشت تا یک محموله سنگین مواد مخدر رو به داخل استان وارد کنه. مبدا حرکت باند قاچاق از سوی مرزهای شرقی کشور بود که با گسترش چتر اطلاعاتی که از سوی مامورین نیروی انتظامی شهرستان میناب صورت گرفت این تیم به چنگ قانون افتادند. #ویکی‌پدیا

شناسایی و انهدام باند مواد

شناسایی و انهدام باند مواد

سردار غلامرضا جعفری در ادامه در خصوص همکاری مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با مامورین انتظامی شهرستان بندرعباس صحبت کرد. عملیات مشترک در سه عملیات ضربتی و هماهنگ صورت گرفته. قبل از شروع عملیات توسط آنها، مخفیگاه‌ها و مسیر اصلی تردد قاچاقچیان شناسایی شده بود. منطقه عملیاتی مجرمین در منطقه هشتبندی واقع شده بود که با همکاری مامورین یازده نفر از مجرمین به چنگ قانون افتادند. مخفیگاه‌های مجرمین نیز در ادامه مورد بازرسی قرار گرفت (کشف‌مواد‌مخدر). بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه‌های مجرمین موجب کشف دو تن و بیست و پنج کیلومواد مخدر شد. مواد مخدر کشف شده از مخفیگاه‌ها، تریاک بود. مامورین در ادامه ماموریتشون 4 ماشینی که باند قاچاقچیان از اونها استفاده می‌کردند به همراه محموله سنگین تریاک رو توقیف کردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان از دستگیری اعضای این باند قاچاق ابراز خرسندی کرد. او مقصد نهایی این باند رو استان‌های مرکزی دانست. مامورین پلیس استان هرمزگان با هوشمندی که به خرج دادند از وقوع این جرم جلوگیری کردند.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up