کمپ های ترک اعتیاد استان فارس

کمپ های ترک اعتیاد استان فارس؛ مشکلات زیاد و عدیده‌ای در خصوص اعتیاد و آلوده شدن مردم چه در سطح ایران و چه در سطح جهان می‌شنویم و می‌بینیم. گاهی این مشکلات تنها خود شخص مصرف کننده رو در معرض خطر قرار نمی‌دهد. خانواده، دوستان، اطرافیان شخص مصرف کننده نیز دچار آسیب خواهند شد. علاوه بر این مشکلات آسیب‌ها و بحران‌هایی برای جامعه بوجود می‌آورند. برای رفع این مشکلات نیاز به مشارکت حداکثری تمامی افراد جامعه است تا از این بلای خانمان سوز رهایی یابیم. کمپ‌های ترک اعتیاد به همین منظور به وجود آمده‌اند. برای رهایی شخص آلوده به مواد الکلی و مخدر باید مراکزی باشند که شخص در آنجا اقدام به ترک کند. کمپ های ترک اعتیاد استان فارس نیز خوشبختانه از این حرکت مثبت عقب نمانده و اقدام به فعالیت‌های مثبتی در این زمینه کرده‌اند. #کلیپ‌مرکز

گالری 01, فرم پذیرش, مراسم شب یلدا 1401

نحوه فعالیت مراکز

تمامی مراکز ترک اعتیاد زیر نظر سازمان بهزیستی کشوری اقدام به فعالیت می‌کنند. به منظور تمرکز بیشتر در استان‌ها، سازمان بهزیستی استان مربوطه با آنها در ارتباط است. اتفاقی که در عصر جدید شاهد آن هستیم راه‌های ارتباطی از طریق اینترنت است. دیگر مثل قبل برای ارتباط با کمپ ترک اعتیاد استان خودتون نیاز به جست و جو و پرس و جو ندارید. کافیست از طریق اینترنتی که در دسترس دارید یک جست و جوی ساده انجام دهید تا در چند ثانیه مراکز استانی که در اون زندگی می‌کنید برای شما لیست شوند.
حالا با ورود به صفحات هر کدام از مراکز با دیدن گالری تصاویر و ویدئوهایی که از اون مرکز گرفته شده کمپ ترک اعتیاد استان خودتون رو انتخاب کنید. عزیز خودتون رو به اون کمپ بسپارید و مطمئن شوید که با طی کردن جاده پر پیچ و خم از این مسیر دشوار عبور کند و به جمع شما برگردد.
به نظر شما مهمترین عامل در ترک اعتیاد شخص مصرف کننده چیست؟ اگر حدث شما “خود شخص” است به شما تبریک می‌گوییم درست حدث زدید. تصمیم گیری و اراد او مهمترین چیزیست که در ابتدای کار باید به او تکیه کرد. باور او باعث میشه که مسیر رهایی از اعتیاد برای او آسان شود. روان شناسان مرکز ترک اعتیاد ویلای سبز بهبودی در قدم بعدی وارد عمل می‌شوند. تیم روان شناسی مرکز ما در ابتدا با مطرح کردن سوالات تخصصی خودشون یک ارزیابی کلی از وضعیت فرد مراجعه کننده خواهند داشت. سپس با اطلاعات به دست آمده از او عملیات درمانی آغاز می‌شود. تیم روان پزشکی مرکز ما به صورت مرتب با او در تماس هستند و این ارتباط تنها به دوران درمان ختم نمی‌شود. ارتباط با رهجو حتی پس از درمان نیز ادامه دار خواهد بود.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up