مبارزه با دخانیات

دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات از مبارزه با دخانیات خبر داد. محمدرضا مسجدی، علت این مبارزه رو ورود جدی دادستانی عنوان کرد. ایشان دخالت بعضی از دستگاه‌ها و نهادها رو در تسریع مصرف دخانیات درون کشور یکی از مهمترین عوامل دانست. مقام مسئول  در ادامه اظهار داشت: نهادهایی مثل وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، و صدا و سیما در این روند سریع دست دارند. ایشان از وضعیت به وجود آمده اظهار تاسف کرد و کارهایی که در این زمینه اتفاق میوفته رو افشا کرد. محمدرضا مسجدی بیان داشت که کشت تنباکو و توتون متاسفانه در بهترین زمین‌های کشاورزی صورت می‌گیرند. صنعت دخانیات روز به روز در حال رشد هست. سرمایه گذارانی در این صنعت اقدام به سرمایه گذاری می‌کنند که تا به حال ایران رو ندیدند. رشد صنعت دخانیات به گونه‌ای در حال پیشرفت است که انسان حیرت می‌کند. #ویکی‌پدیا

مبارزه با دخانیات

مبارزه با دخانیات

اعتیاد به مواد مخدر از اون چیزی که فکر می‌کنیم خیلی راحتتره. گاهی اوقات جمع‌های دوستانه منجر به این عادت خانمان سوز میشه. جمع‌هایی که توی اون فرد دعوت به کشیدن یک نخ سیگار یا یک پک قلیان میشه. متاسفانه اعتیاد در جوانان (زنان و مردان) باعث کند شدن شکوفایی جوانان مملکت شده. جوانانی که آرزوهای بسیار زیادی در سرشون داشتند ولی به واسطه اعتیاد به این مواد افیونی تمامی اون آرزوها از دست رفته‌اند (اعتباردولتی‌مراکز). خانواده‌هایی رو شاهد هستیم که غم رنجور شدن فرزندشون رو دارند و همین جوان‌ها تبیدل به یک معضل بزرگ برای کشور عزیزمون ایران شده‌اند.
منظور از معضل اینه که شخص گرفتار شده تا حدی از طرف اطرافیانش تامین میشه. روزها که پشت هم سپری بشن حمایت‌ها هم کمرنگ و کمرنگتر میشن. شخص گرفتار به جایی میرسه که حتی جایی برای خواب هم پیدا نمی‌کنه. او از اونجایی که قدرت فعالیت برای کسب روزی نداره مجبور میشه ارتکاب جرم کنه. جوانان به دام افتاده اینقدر در این باتلاق فرو میرن که حتی رویی برای بازگشت به خانواده هم ندارن. اونها مرتب به این موضوع فکر می‌کنند که اگر در اون جمع دوستانه قدرت نه گفتن داشتم مسیر زندگی به گونه‌ای دیگه رقم می‌خورد.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up