ساماندهی معتادان متجاهر سنندج

شهردار سنندج، سید انور رشیدی در رابطه با مسئولیت شهرداری در قبال ساماندهی معتادان متجاهر صحبت کرد. سید انور رشیدی گفت: یکی از نهادهایی که با موضوع مسئولیت اجتماعی در ارتباط هستند، شهرداری‌ها می‌باشند.#ویکی‌پدیا

ساماندهی معتادان متجاهر در سنندج

ساماندهی معتادین متجاهر

شهردار سنندج در ادامه اظهار داشت: شهرداری اعتقاد داره که موضوع مسئولیت اجتماعی شهروندان مثل روش زندگی شهروندان هست و شهرداری اون رو به صورت کاملا جدی دنبال میکنه. او گفت: شهرداری سنندج نسب به شهرداری‌های دیگه وظایف بیشتری بر عهده گرفته. شهرداری سنندج به صورت خاص و کاملا ویژه وظایف متعددی رو در این حیط انجام میده. یکی از خواسته‌های شهروندان که بارها و بارها اون رو ارائه دادن و به صورت مطالبه در اومده بحث ساماندهی معتادان متجاهر هست. سید انور رشیدی در این حیطه گفت: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، معضل مواد مخدر باید مدیریت بشه. معضل اعتیاد و مواد مخدر چالش‌های بسیاری رو ایجاد کرده که مدیریت اونا کاملا کارساز خواهد بود.
شهردار سنندج در رابطه با عملکرد شهرداری سنندج گفت: بعد از سفر رئیس جمهور و وزیر کشور به کردستان شهرداری کار خودش رو شروع کرده. رئیس جمهور و وزیر کشور خواستار مبارزه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی شده بودند که به صورت کاملا جدی خواستار ساماندهی معتادان متجاهر از شهرداری بودند (مبارزه‌با‌دخانیات). به منظور عملیاتی شدن تاکیدات و دستورات ریاست جمهوری و وزیر کشور، شهرداری سنندج سریعا وارد عمل شده.
سید انور رشیدی در رابطه با نحوه مبارزه با مواد مخدر نکته‌ای رو ابراز داشت. شهردار سنندج گفت: باید ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌هایی در این راستا ایجاد بشه و این موضوع اهمیت بالایی برای مبارزه با مواد مخدر رو داراست. او گفت: با تاکیدات و دستوراتی که از جانب ریاست جمهوری و وزیر کشور در سفر به کردستان صادر شد، شهرداری سنندج به منظور ساماندهی معتادین متجاهر، موضوع مکان‌یابی معتادان متجاهر رو در مرکز استان دنبال کرد.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up