ابعاد و جنبه‌های اعتیاد

ابعاد و جنبه های اعتیاد

اعتیاد صرف یک کلمه نیست و دارای ابعاد و جنبه های مختلفی می‌باشد. از کنار این بیماری نباید سَرسَری عبور کرد. یکی از ابعاد و جنبه های اعتیاد بخش جسمی (فیزیکی) و دیگری بخش روانی اون هست. جنبه های فیزیکی و روانی اعتیاد مهمترین بخش از این بیماری مخرب هستند که باید توسط متخصصین مربوطه به دقت زیر نظر گرفته شوند. این بخش‌ها برای هر شخصی متفاوته. رهجویی که قصد ترک اعتیاد رو داشته باشه با مراجعه به کمپ ترک اعتیاد میتونه زیر نظر پزشک و روانشناس مرکز مورد ارزیابی از نظر فیزیکی و روانی قرار بگیره. تست‌هایی که از او توسط متخصصین انجام می‌گیرند ملاک مشخص کردن نحوه درمان اون شخص هستند که رهجو طبق برنامه‌ای که میگیره در مسیر درمان قرار خواهد گرفت. #فضای‌کمپ 

مصرف انواع مواد مخدر

شخص معتاد بر اساس میزان مصرف انواع مواد مخدر شناخته نمیشه. هر شخصی بنا بر هر دلایلی که نتونه از مواد مخدر دوری کنه و به اون وابستگی داشته باشه رو معتاد می‌نامند. اگر دیدید چنین شخصی دور و بر شماست فکری به حال او کنید چرا که در دام اعتیاد افتاده و باید مقدمات ترک اعتیاد برای او فراهم گردد. تاثیراتی که مصرف مواد بر شخص داره رو میشه هم در ظاهر و هم در روان او مشاهده کرد. ظاهری که روز به روز خرابتر و قد و قامت خمیده‌تری به بار میاره و از اون طرف روانی که تحمل انتقاد رو نداره و به شدت آسیب پذیر و پرخاشگر شده است. (اهمیت‌برنامه‌روزانه).

چرا ویلای سبز؟

کمپ ترک اعتیاد ویلای سبز بهبودی با سالیان سال تجربه در زمینه ترک اعتیاد در خدمت شما عزیزان است. مرکز ما از متخصصین عالی و درجه یک در زمینه ترک اعتیاد بهره می‌برد. مشاورین مرکز ترک اعتیاد ما در صورتیکه سوالی از آنها بپرسید راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند داد.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up