طرح ارتقا امنیت

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از اجرا طرح ارتقا امنیت خبر داد. مقام عالی رتبه انتظامی شهراستان البرز اجرا این طرح رو بنا بر خواسته مردم عنوان کرد. مردم مطالبتی در راستای پاکسازی مناطق آلوده داشتند. اونها همچنین خواستار برخورد جدی با هنجار شکنان جامعه بودند. پرونده در جریان کار قرار گرفت و به مامورین انتظامی شهرستان البرز وظایفی داده شد. مامورین نیروی انتظامی شهرستان البرز طرح ارتقا امنیت اجتماعی رو به جریان انداختند. اجرا این طرح به دلیل پیشگیری از سرقت و همچنین به دلیل کاهش جرم‌هایی از این قبیل در دستور کار قرار گرفت. #ویکی‌پدیا

طرح ارتقا امنیت

اجرا طرح ارتقا امنیت

سرهنگ بهرام منصوری در ادامه نحوه اجرا طرح رو بیان کرد. او گفت: در ابتدا هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی صورت گرفت. تیم‌های عملیاتی به منظور اجرا طرح تشکیل شدند و به نقاطی که مورد نظر بود اعزام گردیدند. نقاط مورد نظر در شهرستان توسط تیم‌های عملیاتی مورد بازرسی و بررسی قرار گرفتند. نتیجه بازرسی و بررسی‌های صورت گرفته این شد که 41 نفر از معتادان متجاهر جمع آوری شدند. کارتن خواب‌هایی که در حوزه استحفاظی بودند نیز از جمله نفراتی بودند که جمع آوری شدند. نفرات جمع آوری شده به مرکز ترک اعتیاد جهت ترک کردن و بهبود وضعیت فرستاده شدند.
سرهنگ بهرام منصوری در پایان در رابطه با خطراتی که افراد معتاد برای جامعه دارند صحبت کرد. فرمانده انتظامی شهرستان البرز، افراد معتاد رو در بسیاری از جرم‌هایی که اتفاق میوفته دخیل دانست. سرقت‌هایی که در سطح خانواده و جامعه رخ میده یکی از دسته متهمانی که دست به انجام این قبیل کارها می‌زنند معتادین هستند. ممکن است در جایی که مشغول به زندگی هستیم یا مکان‌هایی در نزدیکی محل کارمون افرادی رو ببینیم که دور هم جمع شدند و مشغول به استعمال مواد مخدر هستند. دسته مشاهده شده میتونه برای جامعه و جوانان و نوجوانان این مرز و بوم ایجاد خطر کنه. بهترین کار اینه که در مواجهه با چنین دسته‌هایی با 110 تماس بگیرید و مکان آنها رو گزارش کنید.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up