ماده 16 خراسان جنوبی

دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر خراسان جنوبی، محمد رضا حسنی مقدم در رابطه با کار شورا هماهنگی و لزوم راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ماده 16 خراسان جنوبی صحبت کرد. محمد رضا حسنی مقدم بر این باور بود که هماهنگی دستگاه‌ها مجری شورا، وظیفه شورا هماهنگی هست. #ویکی‌پدیا

ماده 16 خراسان جنوبی

ماده 16 خراسان جنوبی

دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر خراسان جنوبی در رابطه با استاندارد بودن ریاست شورا هماهنگی مواد مخدر صحبت کرد. محمد رضا حسنی مقدم در این رابطه گفت: اعضا شورا شامل بیست و دو دستگاه هستن. اونا در زمینه‌هایی مثل اشتغال، صیانت، و درمان مشغول به فعالیت هستن. دبیر شورا هماهنگی یادآور شد که از 2 سال پیش تا به الان اقدامات قابل توجهی در زمینه اشتغال، صیانت، و درمان (#درمان_اقامتی_در_مرکز_ویلای_سبز) بهبود یافتگان صورت گرفته است. محمد رضا حسنی مقدم گفت: اقدامات بسیار خوبی توسط اعضا عضو در شورا صورت گرفته و کارها به صورت منظم در حال اجرا هست.
دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر خراسان جنوبی بر لزوم لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر صحبت کرد. لازم الاجرا بودن مصوبات برای دستگاه‌های عضو شورا هست. او در رابطه با این موضوع گفت: برای بومی سازی شورا هماهنگی خراسان جنوبی، مصوباتی وجود داره که اونا رو مورد بررسی قرار میدیم. نمونه‌ای از این مصوبات، مصوبات ستاد هست. دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارن مصوبات ستاد رو اجرا کنن. او در ادامه در رابطه با ارزیابی و مورد بررسی قرار گرفتن مصوبات در جلسه بعدی شورا صحبت کرد. محمد رصا حسنی مقدم تاکید کرد شورا هماهنگی وظیفه نظارت بر اجرا مصوبات رو داره.
این دبیر شوار از پیچیده و متعدد بودن آموزش‌ها در حیطه مواد مخدر صحبت کرد. دبیر شورای هماهنگی با موادمخدر خراسان‌جنوبی افزود: حدود سیصد برنامه، برنامه ریزی شده که دستگاه‌ها در حال اجرای اونا هستن.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up