نحوه و طریقه سم زدایی

نحوه و طریقه سم زدایی

مقدمه

افراد درگیر اعتیاد علاقه زیادی به ترک مواد مخدر و الکلی دارند. از روش‌های موجود در ترک اعتیاد، سم زدایی است که یکی از روش‌های مطلوب و ایده‌آل به حساب میاد. متاسفانه شاهد عمل سم زدایی در منزل افراد بوده‌ایم. حرکت اینچنینی میتونه بسیار خطر آفرین باشه و حتی منجر به مرگ نیز گردد. اکیدا توصیه بر این است که به مراکز مجاز برای انجام عمل سم زدایی مراجعه کنید. شخص رهجو در ابتدا مورد معاینات پزشک معالج قرار میگیره. زمانیکه اطلاعات اولیه از بیمار حاصل شد پزشک بر اساس شرایط او اقدام به تجویز مناسب خواهد کرد. در ادامه این مقاله در خصوص نحوه و طریقه سم زدایی خواهیم نوشت. #فضای‌کمپ 

عناوین مقاله

📌 نحوه و طریقه سم زدایی

نحوه و طریقه سم زدایی

همونطور که نوشته شد رهجو پس از معاینات اولیه توسط پزشک معالج مورد معالجه قرار میگیره. اتاق‌هایی مجهز برای افراد درگیر اعتیاد آماده شده است که عملیات مناسب بر روی اونها انجام بگیره. خوبی مراجعه به پزشک متخصص در اینه که علاوه بر اقدام به معالجه کارهای روان درمانی نیز انجام میگیرد. تیمی از پزشکان و روانشناسان تمامی عملکرد بدنی و ذهنی شما رو زیر نظر می‌گیرند تا خطری شما رو تهدید نکنه. در حقیقت درمان بیماری اعتیاد از طریق بدن و ذهن به صورت همزمان با یکدیگر انجام خواهند گرفت (مزایای‌ترک‌اعتیاد).

علت توجه به ابعاد بدنی و ذهنی به صورت همزمان در این است که این دو مثل الاکلنگ عمل می‌کنند. اگر یکی از این بعدها دچار مشکل بشند شخص درگیر اعتیاد ممکنه هر لحظه مجددا به سمت مصرف مواد برگرده.

چرا ویلای سبز؟

کمپ ترک اعتیاد ویلای سبز بهبودی با سالیان سال تجربه در زمینه ترک اعتیاد در خدمت شما عزیزان است. مرکز ما از متخصصین عالی و درجه یک در زمینه ترک اعتیاد بهره می‌برد. مشاورین مرکز ترک اعتیاد ما در صورتیکه سوالی از آنها بپرسید راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند داد.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up