هشدار بهزیستی فارس

قدرت الله محکم از هشدار بهزیستی فارس نسبت به مصرف ماده اعتیاد آور گُل خبر داد. کارشناسان حوزه مواد مخدر، این ماده اعتیاد آور رو جز پر مصرف‌ترین ماده مخدر در ایران می‌دانند. اونها به ماده مخدر گُل رتبه دوم مصرفی داده‌اند. متاسفانه با توجه به وجود مافیای مواد در کشور تبلیغات زیادی در این حوزه انجام میشه. مافیا کارش فروش مواد هست به همین دلیل یکی از تبلیغاتی که در رابطه با گل انجام میدن اینه که اعتیاد آور نیست و ماده سبکیه. تبلیغات اینچنینی نوجوان‌ها و جوان‌ها رو به سمت این ماده مخدر می‌کشونه. #دستگیری‌فروشنده‌مواد

هشدار بهزیستی فارس

هشدار بهزیستی فارس

رئیس دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی فارس در رابطه با علل افزایش استقبال جوان‌ها و نوجوان‌ها از این ماده مخدر صحبت کرد. قدرت الله محکم تبلیغات در فضای مجازی رو علت اصلی این ماجرا دانست. تبلیغاتی مثل بالا رفتن قدرت تمرکز به منظور درس خوندن و عدم اعتیاد آور بودن این ماده مخدر. ماده مخدر گل تاثیرات مخرب بسیار زیادی رو مغز انسان میذاره. تاثیر این ماده مخدر پنج برابر بیشتر از مشتقات کانابیس اون هست که با تبلیغاتی که صورت گرفته جوانان از این موضوع بی اطلاع هستند. مشتقاتی مثل چرس، ماری جوانا، و حشیش (انهدام‌باندمواد).
رئیس دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی فارس علت دیگر گرایش جوانان و نوجوانان به ماده مخدر گل رو آزاد سازی این ماده مخدر در چندین کشور غربی دانست. آزاد سازی این ماده مخدر باعث شده که نوجوانان و جوانان فکر کنند که این ماده مخدر هیچ‌گونه آسیبی به بدن و سلامت مغز نمیزنه. اونها از علل پشت پرده این آزاد سازی بی اطلاع هستند. جنبه مالیاتی این موضوع اولین دلیل برای آزاد سازی این ماده مخدر خطرناک هست. دلیل دوم هم افزایش قیمت و کنترل میزان مصرف بین اجتماع اونها بود که متاسفانه اطلاع رسانی درستی در این زمنیه به مردم ایران نشده.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up