مراحل درمان و سم زدایی

مراحل درمان و سم زدایی

نوع اعتیادی که شخص مصرف کننده با اون دست و پنجه نرم میکنه و شدت اون موجب میشه که مراحل درمان و سم زدایی تفاوت داشته باشند. در این مقاله در خصوص انواع مراحل درمان و سم زدایی برای شما عزیزان خواهیم نوشت. اولین مرحله رو به ترک کامل مواد مخدر اختصاص میدیم. #فضای‌کمپ 

ترک کامل مواد مخدر

توی این نوع از ترک شخص معتاد باید به صورت کامل مصرف مواد مخدر رو کنار بذاره. قطعا این نوع از ترک نسبت به سایر نمونه‌های دیگه مشکلتره. توی این نوع شخص رهجو ممکنه حتی دچار علائم حین ترک مواد مخدر اعتیاد هم بشه. علائم ترک مواد مخدر اعتیاد میتونه شامل مواردی باشه که در ادامه برای شما عزیزان خواهیم نوشت. اضطراب، افسردگی، بی‌خوابی، سردرد، حالت تهوع، اسهال، و درد عضلانی از جمله علائمی است که باید نسبت به اونها توجه ویژه‌ای داشت (ترک‌فوق‌سریع).

بازتوانی

مرحله بعدی بازتوانی است که شخص باید یکسری مهارت‌ها رو کسب کنه. در بازتوانی شخص یاد میگیره که بدون مواد مخدر چجوری زندگی کنه. برای یادگیری این مهارت نیازه که در گروه‌هایی که نقش حمایتی دارند حضور به عمل برسونه. توی این جمع آموزش‌هایی در خصوص چگونگی مواجه شدن با وسوسه‌های بعد از اعتیاد داده میشن. این آموزش زیر مجموعه‌ای از آموزش مهارت‌های زندگی هست که به شخص رهجو به صورت تجربی آموزش میدن. توی این جلسات در خصوص پیدا کردن شغل یا تحصیل هم صحبت میشه. از نقش مهم سواد در جامعه گفته میشه و افراد رو به اون سمت سوق میدن.

چرا ویلای سبز؟

کمپ ترک اعتیاد ویلای سبز بهبودی با سالیان سال تجربه در زمینه ترک اعتیاد در خدمت شما عزیزان است. مرکز ما از متخصصین عالی و درجه یک در زمینه ترک اعتیاد بهره می‌برد. مشاورین مرکز ترک اعتیاد ما در صورتیکه سوالی از آنها بپرسید راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند داد.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up