سم زدایی بدن از مواد مخدر (2)

مقاله امروز در خصوص سم زدایی بدن از مواد مخدر است. در مقاله قبل برخی از روش‌های سم زدایی مواد مخدر از بدن را نوشتیم. مقاله کنونی را به نوشتن سایر روش‌ها اختصاص خواهیم داد. روش‌های مختلف و متفاوتی برای سم زدایی بدن از مواد مخدر وجود دارد. بخواهیم جمع بندی جامعی در خصوص آنها داشته باشیم می‌توانیم آنها را به 2 دسته کلی تقسیم بندی کرد. #فضا

بهترین کمپ در شیراز, سم زدایی بدن از مواد مخدر

روش های سم زدایی

روش تدریجی

روشی که قصد معرفی آن را داریم روش سم زدایی تدریجی است. سم زدایی در این روش به مرور انجام خواهد گرفت. روش سم زدایی تدریجی به صورت تدریجی در این روش صورت خواهد پذیرفت. همانطور که نوشته شد قطع شدن مواد افیونی در این روش به مرور صورت می‌گیرد. روال کار نیز بر اساس حالات بیمار است. حالات بیمار در ابتدا مورد بررسی قرار می‌گیرد و بر اساس نوع اعتیاد او عملیات مورد نیاز انجام می‌گیرد. عملیات درمانی  می‌تواند به صورت تدریجی در بلند مدت، میان مدت، و کوتاه مدت صورت پذیرد. روش درمانی در سم زدایی تدریجی به این صورت است که میزان دوز به صورت آرام و مرحله به مرحله کاهش خواهد یافت.
روش درمانی فوق زیر نظر پزشک مجرب انجام می‌گیرد. پزشک آموزش دیده مقدار متناسبی از داروهایی که برای بیمار تجویز می‌کند را به او می‌دهد. با این کار علائم مصرف به طور آرام آرام کم خواهد شد. پزشک، بیمار را به مدت 4 تا 7 روز زیر نظر دارد و داروهای او را قطمع می‌کند.

روش سریع

دومین راه درمان از روش های سم زدایی، روش سم زدایی سریع است. روش سم زدایی سریع به قطع ناگهانی ماده مخدر نیز معروف است. بعد از قطع ناگهانی ماده مخدر، روند درمانی بیمار شروع می‌شود. روند درمانی بیمار با دارو صورت خواهد پذیرفت. روش مورد بررسی نیز باید حتما زیر نظر پزشک متخصص صورت بگیرد.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up