اعتیاد و از دست دادن کنترل

اعتیاد و از دست دادن کنترل

اعتیاد و از دست دادن کنترل

معضل اعتیاد همیشه جزء مهمترین مواردی بوده که در جامعه با اون روبرو بوده‌ایم. شخصی که اعتیاد داره به دلیل اینکه همه فکرش تهیه مواد برای مصرف است از خودش، خانواده‌اش، و اطرافیانش غافل میشه. او همه چیز رو در مواد میبینه و برای رسیدن به اون تمامی سعی و تلاش خودش رو میکنه. اعتیاد و از دست دادن کنترل موضوع مقاله امروز ماست. همیشه این سوال مطرحه که آیا شخصی که درگیر مواد مخدر و الکلی هست قادر به ترک کردن است یا خیر؟ جواب به این سوال به فضاییست که اون شخص درونش قرار داره. یک شخص با توجه به موقعیتی که داره میتونه از شر مواد مخدر و الکلی رهایی پیدا کنه. #فضای‌کمپ 

عناوین مقاله
آیا ترک اعتیاد امکان پذیر است؟

آیا ترک اعتیاد امکان پذیر است؟

شخصی رو در نظر بگیرید که به مواد الکلی اعتیاد داره. اون شخص به صورت مرتب باید نوشیدنی‌های الکلی رو بنوشد. اگر در حال نوشیدن مواد الکلی باشه و شخصی اون رو تهدید بکنه که اگه یک لیوان دیگه بنوشه به سرش شلیک میکنه چه اتفاقی میوفته. تمامی اعضا بدن شخص معتاد شروع به هشدار دادن میکنند و اون رو از انجام خواسته‌اش که نوشیدن است منصرف می‌کنند. تهدید به کشتن که راه حل درستی نیست ولی هدف اینه که متوجه بشیم شخص اگه پای جونش وسط باشه به راحتی میتونه از مصرف مواد مخدر و الکلی صرف نظر کنه. حضور در کمپ‌های ترک اعتیاد باعث میشه تا پزشکان و روانشناسان با کار روی ذهنیات شخص مصرف کننده او را از ادامه مصرف منصرف کنند (هزینه‌های‌کلینیک).

چرا ویلای سبز؟

کمپ ترک اعتیاد ویلای سبز بهبودی با سالیان سال تجربه در زمینه ترک اعتیاد در خدمت شما عزیزان است. مرکز ما از متخصصین عالی و درجه یک در زمینه ترک اعتیاد بهره می‌برد. مشاورین مرکز ترک اعتیاد ما در صورتیکه سوالی از آنها بپرسید راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند داد.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up