بیش مصرفی مواد مخدر یا اوردوز چیست؟ (4)

مسمومیت اوردوز مواد مخدر
مقاله امروز در رابطه با بیش مصرفی مواد مخدر است. مقاله در ادامه مقاله قبلی است. در مقاله قبل در خصوص برخی از عوامل تشدید کننده اوردوز نوشتیم. افراد بسیار زیادی را مشاهده می‌کنیم که مراحل ترک اعتیاد را پشت سر می‌گذارند و دچار بیش مصرفی نمی‌شوند. هدف ما این است که بتوانیم خطرات را به حداقل برسانیم. مهم است مواردی که ممکن است خطرناک باشند نوشته شوند. عوارض مواد مخدر متفاوت با یکدیگر هستند. عوارض مواد مخدر به گونه‌ای است که هر کدام از آنها بر بخشی از ارگان‌های بدن اثر مستقیم می‌گذارد. برخی از مواد مخدر روی کبد و کلیه اثر مستقیم دارند. برخی از مواد مخدر روی مغز اثر می‌گذارند که این نوع مواد مخدر از بدترین انواع آن است. #ویکی‌پدیا

آسیب‌های جدی

فرد مصرف کننده مواد مخدر در صورتیکه اقدام به ترک اعتیاد نکند مواد موجود در بدن او باعث ایجاد آسیب به او خواهند شد. تجمع مواد مصرفی کم کم باعث ایجاد آسیب ارگان‌های فرد مصرف کننده مواد مخدر می‌کند. آسیب مواد مخدر باعث بروز مشکلات غیر قابل جبرانی خواهد شد. آسیب مواد مخدر باعث نارسایی و مشکلات بدتر از آن در بدن شخص مصرف کننده خواهد شد. عوارض بیش مصرفی مواد مخدر زیاد است. شخصی که اقدام به مصرف چندین مواد مخدر می‌کند باید آگاه باشد که نباید حال را ببیند و آینده وحشتناکی در انتظار او می‌باشد. دلشوره، نارسایی، مشکلات تنفشی، اختلالات ذهنی و قلبی، حالات روحی خراب، و غیره نمونه‌هایی از عوارض بیش مصرفی مواد مخدر می‌باشند.
زمانی میرسد که عزیزی در خانه دارید و متوجه حالات پریشان او می‌شوید. او بی حال است و ناتوان. اولین اقدامی که می‌بایست در این شرایط انجام گیرد تماس با اورژانس است. خونسردی خودتون رو کاملا حفظ کنید و حالات بیمار را به صورت کامل با ریز جزئیات به پزشک اورژانس توضیح دهید. توصیه‌های اورژانس رو با دقت گوش کنید و بیمار را درمان کنید.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up