هفته مبارزه با بیماری ایدز

در هفته مبارزه با بیماری ایدز در مرکز ویلای سبز بهبودی اقدامات لازم به عمل آمد. اقدامات انجام شده پس از رایزنی با اداره بهزیستی شهرستان شیراز و همچنین اداره علوم پزشکی در شهرستان شیراز صورت گرفت. این اقدامات  با حضور تیم مجرب علوم پزشکی در مرکز ویلای سبز انجام شد. تیم مجرب علوم پزشکی نسبت به انجام تست بیماری اچ آی وی از مقیمان مرکز درون مرکز حضور به عمل رساند. همچنین از خانواده‌های این عزیزان درخواست شد که در صورت تمایل اقدامات لازم جهت تست بیماری HIV به عمل آید. #ویکی‌پدیا

هفته مبارزه با بیماری ایدز

هفته مبارزه با بیماری ایدز

روابط عمومی مرکز ویلای سبز بهبودی از آنجایی که سلامتی افراد درگیر اعتیاد اولویت اصلی او هست دست به انجام اقداماتی زد. مرکز وارد به محلات آسیب پذیر شهرستان شیراز شد و شروع به اطلاع رسانی کرد. اطلاع رسانی روابط عمومی مرکز ویلای سبز بهبودی با نصب تراکت‌ها و پوسترهای مرتبط با راه‌های جلوگیری از انتقال بیماری اچ آی وی در محلات آسیب پذیر شهرستان شیراز صورت پذیرفت. همچنین اقدامات بعدی مرکز در خصوص این تست‌ها تماس‌هایی بود که انجام می‌گرفت.

هفته مبارزه با بیماری ایدز
تماس‌ها در روزهای زوج هفته مبارزه با بیماری HIV انجام می‌گرفت. در تماس‌های حاصل شده اطلاع رسانی به خانواده‌های مقیمان و یا عموم خانواده‌های آشنا با مرکز ویلای سبز بهبودی صورت می‌گرفت. تماس‌ها توسط مددکاران مرکز تماس گرفته شد. روانشناسان مرکز در تماس‌هایی که با افراد می‌گرفتند در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی صحبت می‌کردند. صحبت‌ها در خصوص آموزش پیشگیری سطح اولیه بود که توسط روانشناسان مرکز خانم دکتر فزونی و خانم دکتر غلامی فرد به صورت مرتب انجام می‌گرفت. آموزش‌ها در قالب سه همایش برگزار گردید. همایش‌ها نیز همراه با پذیرایی از عزیزان شرکت کنند با موفقیت به پایان رسید.
دوره‌های آموزشی بسیار هدفمند و متنوع برگزار گردیدند و اطلاعات مهم و قابل توجهی به عزیزان شرکت کنند منتقل گردید. به امید آن روزی که این بیماری مهلک و منحوس برای همیشه از صحنه روزگار محو و عزیزان آلوده به این بیماری درمان گردند.

هفته مبارزه با بیماری ایدز

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up