بیش مصرفی مواد مخدر یا اوردوز چیست؟

مسمومیت اوردوز مواد مخدر
مسمومیت بیش مصرفی مواد مخدر جز عوامل مراجعه به بیمارستان است. مسمومیت بیش مصرفی مواد مخدر شیوعی نزدیک به 17 تا 21 درصدی دارد. مواد مخدری که در مسمومیت اوردوز مواد مخدر تاثیر بالایی دارند را می‌توان متادون و ترامادول نام برد. تریاک و شیشه عوامل تاثیر گذاری بعدی در مسمومیت اوردوز مواد مخدر را دارا می‌باشند. مرگ بر اثر مصرف مواد مخدر به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد. مصرف بالای مواد محرک و الکی می‌تواند عاملی برای مرگ بر اثر مواد مخدر باشد. متاسفانه افراد ناآگاه و به خصوص کودکان دچار این حوادث غم انگیز می‌گردند. عوامل دیگری در حوادث اینچنینی دخیل است. افرادی پیدا می‌شوند که بنا به هر دلیلی اقدام به جاساز کردن مواد در بدن خود می‌کنند. #ویکی‌پدیا

اوردوز

آنها مواد مخدری که بهشون تحویل داده شده را در مبدا می‌بلعند و هدف آنها دفع مواد مخدر بلعیده شده است. بسیار اتفاق می‌افتد که آنها به هدفشان نمی‌رسند. آنها قبل از اینکه بتوانند اقدام به دفع مواد مخدر بلعیده شده کنند دچار اوردوز می‌شوند. اوردوزی که در این دست افراد به وجود می‌آید ناشی از باز شدن مواد مخدر جاساز در بدن آنهاست. هنگامی که باز شدن مواد مخدر جاساز در بدن رخ می‌دهد اوردوز رخ می‌دهد. سوالی که با خواندن مطالب قطعا در ذهن شما جای گرفته است اینه که اوردوز کی رخ میده؟شخص مصرف کننده در مصرف ماده مخدری که استفاده می‌کند زیاده روی کند. شخص مصرف کننده در واقع در یک نوبت بیش از آن چیزی که بدنش نیاز دارد ماده مخدر مصرفی خودش را مصرف کند.
حالت دیگری که باعث این حالت میشه اینه که توی یک مدت شخص مصرف کننده به مصرف چندین ماده با هم روی بیاره. ناسازگاری مواد مصرفی و ماندن اثرات مواد در بدن باعث بروز این حالت می‌گردد. بدن فشار زیادی رو به واسطه مصرف همزمان مواد اعتیاد آور تحمل می‌کنه. هر ماده مخدری عوارض مخصوص به خودش رو داره حالا چند ماده مخدر با هم عوارضشون رو به بدن انتقال میدن که باعث آسیب دیدن بدن خواهد شد. مثالی که می‌توان در این زمینه نوشت مصرف ماده مخدر با ماده سرکوب کننده است. شخص مصرف کننده ماده مخدری مثل شیشه مصرف می‌کند بعد از مصرف شیشه الکل می‌خورد که این عمل خطر اوردوز رو به همراه دارد. پاسخ به سوال اوردوز کی رخ میده؟ به سادگی هرچه تمام تر نوشته شد.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up