مقالات علمی و تخصصی

مرکز ترک اعتیاد ویلای سبز بهبودی بنا کارش رو بر این گذاشته که با علم روز دنیا پیش بره. تیم پشتیبانی بهترین کمپ ترک اعتیاد شیراز، مقالات علمی و تخصصی مربوط به اعتیاد و روش‌های درمان اون رو به صورت مرتب درون این صفحه قرار میدن. مقالات علمی و تخصصی که در اینجا قرار داده میشن جزو برترین‌ها در حوزه خودشون هستند. ویلای سبز به عنوان یکی از بهترین کمپ ترک اعتیاد شیراز از نفرات برتر در این حوزه بهره مند هست. جناب آقای دکتر هادی دانش پرور که مدیریت این مجموعه رو دارند در این حوزه بسیار خوش درخشیدند. دکتر دانش پرور طی سالیان طولانی در رابطه با اعتیاد و روش‌های درمان اون تحقیقات بسیار گسترده‌ای رو انجام دادند. ایشان با روش‌های ابداعی خودشون کمپ ترک اعتیاد ویلای سبز رو جزو بهترین کمپ ترک اعتیاد استان فارس قرار دادند. #امین حفاظ میهن

گالری 02, لوح تقدیر و سپاس, مقالات علمی و تخصصی

مقالات علمی و تخصصی

بازرسی‌های بسیار زیادی طی سالیان اخیر از این مجموعه صورت گرفته. نتایج بازرسی در بسیاری از موارد بر بهترین کمپ ترک اعتیاد استان فارس صحه می‌گذاره. نمونه مقالاتی که در ادامه گذاشته میشن یا توسط جناب آقای دکتر هادی دانش پرور نوشته شده‌اند (#لوح‌تقدیروسپاس) یا از بهترین‌ها در این حوزه قرار داده می‌شوند. تیم پشتیبانی مرکز میان مدتی اقامتی ویلای سبز از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی‌کنه. ما باور داریم که مرکزمون در کنار شما شکل گرفته و کاملتر میشه. هر گونه نظر و پیشنهادی در رابطه با گذاشتن مقاله دارید حتما برامون بفرستید. تیم ما نظرات ارسالی رو بررسی می‌کنه و در صورت مناسب بودن مقاله‌های معرفی شده اونها رو درون وبسایت قرار میده.
مرکز میان مدتی اقامتی ویلای سبز بهترین‌ها رو برای شما سروران گرامی آرزو می‌کنه. امید است که راه‌های علم و دانش به صورت وسیع در اختیار مردم عزیز کشورمون قرار بگیره. سهم ما هم در این موارد مورد پذیرش شما عزیزان قرار بگیره.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up