توسعه کمپ ترک اعتیاد در خلخال

فرماندار خلخال، سید جواد یحیی زاده از کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال بازدید کرد. بازدید از این کمپ امروز عصر صورت گرفت. ایشان در جریان بازدید گفت: به منظور توسعه کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال، اعتباراتی برای کمپ‌ها در نظر گرفته شده. اعتبارات داده شده به منظور حمایت از بیماران و کارکنان حاضر در کمپ بازدید شده صورت خواهد گرفت. #ویکی‌پدیا

توسعه کمپ ترک اعتیاد در شهرستان خلخال

توسعه مرکز ترک اعتیاد

فرماندار خلخال از بهبودی بیش از دویست و پنجاه نفر به صورت سالانه در کمپ ترک اعتیاد خبر داد. او همچنین از بهبودی 35 درصدی جامعه آماری رهجویان در خلخال خبر داد. سید جواد یحیی زاده در ادامه اظهار داشت: بهزیستی، ارگان‌های حمایتی، و شهرداری همگی توسعه کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال رو در دستور کار خود قرار دادن. اون‌ها همچنین حمایت‌های غذایی و معیشتی رو به صورت جدی دنبال می‌کنن.
سید جواد یحیی زاده در ادامه برنامه ریزی جهت توسعه مرکز ترک اعتیاد بیان داشت: دستگاه‌های عامل و دفتر فنی شهرداری، توسعه کمپ ترک اعتیاد در شهرستان خلخال رو به صورت کاملا مهندسی و فنی نظارت می‌کنن. شورا مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال نیز به هیچ عنوان ساخت و ساز و بنا سازی غیر استاندارد رو قبول دار نیستن. ساخت و سازهای غیر استاندارد برای رهجویان درون کمپ‌ها خطر آفرین هست و جلوی این قبیل کارها گرفته میشه. فرماندار خلخال همچنین از برگزاری نمایشگاهی خبر داد که موضوع اون معرفی محصولات فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر هست. نمایشگاه در پارکی واقع در شهرستان خلخال بنام پارک بازنشستگان خلخال برگزار شده.
دادستان عمومی و انقلاب خلخال جناب آقای آرش جعفری از جداسازی معتادین متجاهر از معتادان خود معرف خبر داد. او گفت به هیچ عنوان این اجازه به کمپ دارها داده نمیشه که معتادینی که به صورت داوطلبانه خودشون رو به مرکز معرفی می‌کنن با معتادان متجاهر به صورت همزمان در یک مکان نگهداری شوند.

راحتی و آرامش خیال با ویلای سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up